maandag 31 januari 2011

Daygame level 2: Just be friendly & social (Dutch Version)

Daygame level 2: Just be friendly & social (Dutch Version)

Currently this is still in Dutch, but I will translate it in English as well, when I have more time for it. In the mean time try and learn some Dutch language ;-)

Direct daygame is harstikke leuk en leerzaam, maar heb je er ooit wel eens genoeg van (het tijd vrij maken om te daygamen)?

Oplossing: Integreer het in je leven. Ik doe nu vrijwel niet meer aan daygame, en dat is een afspraak die ik met mijn wing (ook actieve daygamer) heb gemaakt. We hebben allebei wel genoeg successen met direct daygame gehaald (en ook grappige dingen meegemaakt). Mijn doelstelling is van het leven te genieten, mijn business op te zetten (ben nu min-of-meer in de startup-fase) en vooral mijn studie af te ronden. Maar maak ik nog dagen vrij om puur enkel te daygamen? Nee, daar zit het gevaar in....en daar heb ik ook niet meer de tijd voor. Ja, tijd zou ik ervoor kunnen maken, maar nee: prioriteiten stellen!

Het is allemaal tof en zo, maar game is not your life, althans dat is wat je moet nastreven. Natuurlijk heb ik in korte tijd wel heel veel meegemaakt en was absoluut wel nodig in mijn geval, want daarvoor had ik weinig ervaring met vrouwen, net als 99% vd community. Maar vervolgens ga je door een fase dat je realiseert dat er meer is. Same day lays, kiss-closes, instantdates, day2/3/etc....is dat wie jij bent?

Een doorgaans goede dag ten tijde van de top van mijn game (voordat mn vriendin het me uitmaakte en ik in een dip terecht kwam) was 10-15 nummers uit daygame, waarvan ik 5 nummers direct uit mn phone verwijderde omdat ze toch waardeloos waren (it’s a feeling). Enkele instantdates waren solid en andere niet. Daarna had van de 5-10 nummers uiteindelijk 2-3 dates. En hier ben je dan 5-6 uur kwijt aan daygame, 1 uur reistijd om naar daygame locatie te gaan en 2-3 dates waar je ieder ook wel een middagje aan kwijt kon zijn. Das veel tijd! En ja, ik had tegelijkertijd ook nog eens een vaste vriendin. Hoewel dat allemaal vet was, kostte het me bakkenvol tijd! Dit is gewoon de realiteit van daygame...

Mijn huidige mindset is gewoon beetje chillen en als ik iets zie dan doe ik wel eens iets, maar ik ben niet langer de approach-machine die ik eerst was. Je sociale mindset openen; wees vriendelijk en praat met meer mensen, niet alleen mooie vrouwen (dus jong/oud/man/vrouw)! Soms klets ik wel eens met mooie meiden waarbij mijn vrienden zeggen dat ik haar nummer had kunnen krijgen, soms weet ik dat ook soms realiseer ik het me niet eens, maar ik dat was niet mijn bedoeling van de interactie. En dat is de switch in mindset. Soms hoef je haar nummer niet ook al is ze heel leuk.

Natuurlijk heb ik ook wel een stijl qua daygame (als ik het doe), en eigenlijk als je nadenkt is direct daygame toch eigenlijk wel zwak/validation-seeking naar mijn mening. OMG...WTF? Ja, ik denk dat andere daygamers ook wel door deze fase heen zijn gegaan. Ben wel nieuwsgierig naar de mening van Smoothdoc (en zijn ontwikkeling in daygame). Nu ben ik sociaal en open ik sociaal en heb een normaal gesprek (waarna ik soms ook poging waag tot snelle escalatie als ik zie dat er een vonkje is overgeslagen).

Direct daygame met allerlei structuur zoals routines, attraction, qualification, comfort, etc is eigenlijk iets wat je natuurlijke interactie dood. We willen in deze community allemaal ‘natural’ worden en inhalen van wat we in ons leven hebben gemist. Maar eigenlijk houd deze mindset ons tegen. Enkele van mn vrienden zijn zogenaamde naturals en hebben niet pua-materiaal nodig om vrouwen te krijgen. Als ik ze vraag, dan weten ze het ook nauwelijks uit te leggen...Het gaat gewoon natuurlijk....zij doen de dingen waarvoor wij allerlei termen gebruiken van nature en zonder structuur. Ik weet dat dit moeilijk is en hier heb ik zelf ook problemen mee, ik ben immers ook niet perfect en ik kijk ook wel eens een DVD of luister naar een audiofile. No worries, maar probeer het gewoon geleidelijk meer los te laten, probeer je oude structuur los te laten.

Ik geef jullie nu een leuke challenge: open indirect (gebruik geen game: no routines or scripted stuff) en probeer indien klik - snel te escaleren!


Waarom doe je game? Om chicks te versieren op straat? Nee, om je als menselijk wezen te verbeteren! Je inner game... en niet zozeer je outer game, je scoreboord, of wat dan ook, want wat maakt jou ECHT gelukkig?

1 opmerking: